Reeglid
Üldtingimused
1.1. Veebisaidi haldaja MB Teksera, kauplemispartner ja müüja (Loli plus) (edaspidi - Müüja) veebipood (edaspidi - Pood) tegutseb Müüja kaubamüügile ja -ostule kehtivate reeglite (edaspidi - Reeglid) alusel.
1.2. Enne registreerimist peab ostja lugema Reeglid läbi ja nõustuma nendega, märkides vastava kastikese.
1.3. Pärast registreerimist ja tellimuse esitamist muutub kasutaja poe kliendiks (edaspidi - Klient) ja omandab õiguse.
1.4. Müüjal on õigus igal ajal piirata Kliendi õigusi või tühistada registreering, kui Klient ei järgi Reeglites kehtestatud tingimusi.
1.5. Vastavalt seadustele, jätab Müüja endale õiguse igal ajal muuta, parandada või täiendada Üldtingimusi, teatamata sellest eelnevalt Kliendile. Uued Üldtingimused jõustuvad nende kehtestamise kuupäevast Poesis. Kliendi tellimustele, mis esitati enne Üldtingimuste muutmist, kehtivad tellimuse esitamise ajal kehtivad Üldtingimused.
1.6. Müüja ei vastuta ega hüvita Kliendile mingit kahju, mida Klient on kannatanud seoses sellega, et Klient ei ole järgitud Reeglites kehtestatud tingimusi.
Teie isikuandmed
2.1. Klient saab registreeruda Müüja veebisaidil (www.savashome.ee), esitades registreerimise käigus nõutud isikuandmed.
2.2. Ostja registreerimine kinnitatakse automaatselt ja määratud e-posti aadressile saadetakse e-kiri, kus on Ostja sisselogimisandmed.
2.3. Klient nõustub, et Müüjal on õigus töödelda Kliendi isikuandmeid nende Reeglite kehtestatud juhtudel ja eesmärkidel.
2.4. Müüja kinnitab, et Kliendi isikuandmeid kasutatakse Kliendi identiteedi määramiseks kaupade tellimisel ja tellitud kaupade kohaletoimetamisel.
2.5. Klient kohustub hoidma poes ligipääsu andmeid ja mitte edastama neid kolmandatele isikutele. Kõik selle VTS klausli rikkumise tagajärjed kannab ainult Klient. Klient peab viivitamatult teavitama Müüjat, kui tema ligipääsu andmed on edastatud. Müüja blokeerib kliendi ligipääsu, kui Klient teavitab sellest. Kliendi registreerimise uuendamise küsimustes lepivad pooled kokku eraldi.
2.6. Müüja kohustub mitte edastama Kliendi isikuandmeid ja tellimusega seotud teavet kolmandatele isikutele, välja arvatud Müüja partneritele, kes pakuvad kohaletoimetamise ja teenuseid, mis on seotud Kliendi tellimusega. Muudel juhtudel võivad Kliendi isikuandmed olla avaldatud, kui seda nõuab pädev asutus Eesti Vabariigi seaduste alusel või saadud muu Kliendi kirjalik nõusolek.
2.7. Müüja kohustub tagama Kliendi isikuandmete kaitse seaduste kohaselt.
Ostuleping
3.1. Ostjad soetavad kaupu elektroonilises poes, esitades tellimuse e-posti või telefoni teel.
3.2. Müüja tellimuse kinnitamine Kliendile, kui Klient on tutvunud ja nõustunud nende Üldtingimustega, loetakse ostu-müügilepingu sõlmimiseks. Sellest hetkest alates peab Klient tasuma ja saama tellitud kaubad kehtiva hinna eest.
3.3. Lepingut loetakse täidetuks, kui Klient on maksnud kauba eest ja saanud selle kätte.
3.4. Lisa, s.t. kinnitatud tellimused, mille Klient saab e-posti teel ja milles esitatakse tellimuses märgitud teave, on osa sellest lepingust.
3.5. Kui mõni lepingupoole tühistab tellimuse või Klient õiguspäraselt nõuab kogu (osa) kauba eest makstud summa tagastamist, kui leping lõpetatakse, peavad kauba puudused olema kompenseeritud mõistliku aja jooksul või puuduste kõrvaldamise kulud, kui puudused kõrvaldab Klient või kolmas isik; iga tellimusega sõlmitakse uus ostu-müügileping.
3.6. Kasutajal on õigus põhjendamata loobuda veebis sõlmitud lepingust (teisisõnu, tühistada tellimus) 14 päeva jooksul. Kui lepingust loobumise õigust kasutatakse, peab Klient saama tagasi tasutud raha, sealhulgas kauba kohaletoimetamise kulud, hiljemalt 14 päeva jooksul alates Kliendi teavitamise päevast. Müüja võib raha mitte tagastada, kuni kaup on tagasi saadud või on esitatud tõend, et kaup on saadetud.
3.7. Tarbijatel on õigus kasutada kohtuväliseid kaebuste ja kahju hüvitamise menetlusi, et lahendada Müüja ja tarbija vahel tekkivaid vaidlusi. Klient, kes arvab, et tema õigusi on rikutud, peab kirjalikult pöörduma Müüja poole hiljemalt kolme kuu jooksul rikkumise päevast. Müüja peab tasuta läbivaatamise taotluse ja esitama põhjaliku põhjendatud kirjaliku vastuse, mis põhineb dokumentidel, hiljemalt 14 päeva jooksul. Kui probleem ei lahene, on Klientil õigus pöörduda tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise organi (Tarbijakaitseamet) poole.
Maksmise kord
4.1. Poe hinnad on lõplikud. See tähendab, et need sisaldavad juba seadusega määratud käibemaksu.
4.2. Tellitud kaupade eest peab Klient eelnevalt maksma PaySera.lt süsteemi kaudu. See on usaldusväärne, turvaline ja kiire veebimaksmise süsteem. PaySera.lt teenuse kasutajad on kaitstud andmete varguse või kadumise eest, kuna operatsioonide turvalisuse tagamiseks kasutatakse uusimaid infotehnoloogiaid. Rohkem maksmise viiside kohta leiate siit.
4.3. Arved saadetakse ainult elektrooniliselt tellimuses määratud e-posti aadressile.
4.4. Müüja kohustub esitama täpset teavet, mis on vajalik täielikuks maksmiseks tellitud kaupade eest, kuid ei vastuta pankade teenuste puuduste ega nende tõttu tekkida võivate kahjude eest. Müüja ei vastuta ka Kliendi poolt tehtud vigade eest tellimuste koostamisel ja täitmisel (nt vale kontonumber, vale tellimuskood jne) ja nende tõttu tekkida võivate kahjude eest.
Kohaletoimetamise tingimused
5.1. Tellimustele, mille väärtus on üle 80 EUR, on kohaletoimetamine tasuta. Rohkem teavet kohaletoimetamise tingimuste kohta leiate siit.
5.2. Tellimusi võetakse vastu iga päev, kuid ainult tööpäevadel.
Tootegarantii
6.1. Müüja kinnitab, et Kaubad vastavad tavapärastele kvaliteedinõuetele, mis on sellistele Kaupadele ette nähtud. Üldised iga Poe müüdava Kaupa omadused on üksikasjalikult kirjeldatud iga Kaupa juurde lisatud tootekirjelduses.
6.2. Poe müüdavate kaupade värvid võivad erineda nende tegelikest omadustest, sõltuvalt kuvamisvahendite omadustest, mida Klient kasutab. Samuti võib pakendi välimus erineda sellest, mis on veebisaidil näidatud.
6.3. Müüja ei vastuta kauba kvaliteedi halvenemise eest, kui Klient või isik, kellele Klient on kaubad usaldanud, kasutab kaupu mitte ettenähtud viisil. Kaupu, mis ei vasta juhistes määratud nõuetele, kahjustab kauba transport, ladustamine, kasutamine ja (või) säilitamine, neil esinevad nähtavad defektid või muud välised pakendi puudused. või kui selline kauba kvaliteedi halvenemine tuleneb Kliendi või teise isiku, kellele Klient on kaubad müünud, käitumisest.
6.4. ELi õigusaktide kohaselt on meie toodetel 2-aastane garantii.
Kauba tagastamine
7.1. Kui tagastatakse mitte-kvaliteetne kaup, kannab saatmiskulud Klient. Müüja katab tagastatava mitte-kvaliteetse pakendi saatmiskulud.
7.2. Müüja võtab Klientilt kaubad vastu, kui: Kaubad on kasutamata, kaubanduslikku välimust kaotanud ja Klient ei ole neid kahjustanud, need on esitatud originaalses, korras ja puhtas pakendis, kõik kaubad on tagastatud ning Klient esitab kauba ostudokumendi.
7.3. Kaupu ei vahetata, defekte ei kõrvaldata ja raha ei tagastata, kui kauba defektid on tekkinud seetõttu, et Klient on rikkunud kasutamise või säilitamise reegleid.
7.4. Kvaliteetsete kaupade tagastamisel kannab kauba tagastamise kulud Ostja. Kvaliteetsete kaupade tagastamisel kohaletoimetamise kulusid ei tagastata.
7.5. Kui tagastatud tooted ei vasta meie tagastamisnõuetele ja ei ole vastu võetud, hoiame neid 14 tööpäeva.
POOLTE ÕIGUSED, KOHUSTUSED JA VASTUTUS
8.1. Ostjal on õigus: soetada Poe müüdavaid Kaupu Reeglites märgitud hinnaga, loobuda siduvast Kaupade ostu-müügilepingust, teavitades sellest Müüjat kirjalikult 14 (neliteist) päeva jooksul alates Kaupade kohaletoimetamise päevast, kui Kaubad ei ole kahjustatud ega muutnud oma välimust, välja arvatud juhul, kui leping on sõlmitud Kaupade jaoks, mis on valmistatud Kliendi individuaalse tellimuse järgi;
8.2. Ostja kohustub: järgima käesolevates Reeglites esitatud nõudeid, mitte avaldama oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele, esitama Müüjale Reeglites määratud korras täidetud tellimused, maksma ostetud Kaupade eest Reeglites määratud korras, ja kui registreerimisvormis esitatud isikuandmed muutuvad, neid viivitamatult uuendama, tutvuma Poe reeglitega.
8.3. Müüjal on õigus: igal ajal poe tegevust peatada; muuta, uuendada ja kohandada Reegleid ja tingimusi; muuta müüdavate Kaupade valikut ja hindu; piirata või tühistada Kliendi registreerimine ja juurdepääs Poe teenustele ilma eelneva hoiatamiseta, kui Klient käitub teadlikult kahjulikult Poele või Müüjale; tühistada Kliendi tellimus, kui Klient hilineb kaupade eest maksmisega või kui tellimus on vale või ebatäpne.
8.4. Müüja kohustub: müüma Kaupu ja väljastama Kliendile, kes on maksnud Kaupade eest seadusega sätestatud korras, ostu-müügilepingut kinnitava dokumendi; müüma Kaupu koos tellitud Kaupade kohaletoimetamisega Reeglites määratud tingimustel; andma Kliendile vajalikku, õiget ja täielikku teavet riigikeeles müüdavate Kaupade kohta; tagama Kliendile juurdepääsu Poe teenustele Reeglites määratud tingimustel.
8.5. Klient vastutab enda esitatud isikuandmete õigsuse eest, samuti oma sisselogimisandmete kaitsmise ja nende mitte avaldamise eest kolmandatele isikutele.
8.6. Klient vastutab oma tegude eest veebipoes.
8.7. Müüja ei vastuta kahjude eest, mis tekivad seetõttu, et Klient ei ole lugenud neid Üldtingimusi, isegi kui Klient on saanud võimaluse nendega tutvuda.
8.8. Müüja ei vastuta kolmandate isikute Poe reklaamides ja neis esitatud teabe täpsuse eest.
8.9. Poolte vahel on kokku lepitud, et kui mõni pool on vastutav, kompenseerib süüdistatav pool teisele poolele otsese kahju.
Muud tingimused
9.1. On rangelt keelatud kopeerida või levitada Poe teavet ilma poe kirjaliku loata.
9.2. Reeglid on koostatud vastavalt seadustele.
9.3. Poolte vahelised vaidlused, mis on seotud Reeglite täitmisega, tuleb lahendada läbirääkimiste teel. Kui vaidlust ei õnnestu lahendada läbirääkimistega, lahendatakse vaidlus kohtus.
9.4. Märgitud hinnad kehtivad ainult veebipoes.
9.5. Arve nõudeid saab muuta 24 tunni jooksul alates tellimuse esitamise hetkest. Arve andmeid ei töödeldud.
9.6. Arved saadetakse Kliendile tellimuses määratud e-posti aadressile.